JAVNI OGLAS ZA PRIJEM U RADNI ODNOS
na neodređeno vrijeme
-
Interni revizor – 1 (jedan) izvršilac
-
Referent zaštite na radu – 1 (jedan) izvršilac
-
Službenik za javne nabavke / pravnik – 1 (jedan) izvršilac
Radni odnos započinje danom stupanja na rad izabranog kandidata, što će se definisati ugovorom o radu sa svakim izabranim kandidatom posebno, uz obavezni probni rad u trajanju od tri (3) mjeseca.
Kandidat mora ispunjavati sljedeće uslove:
1. Opći uslovi:
-
da je državljanin BiH,
-
da je fizički i psihički sposoban za vršenje poslova radnog mjesta,
-
da je stariji od 18 godina,
-
da kandidat nije pravosnažno osuđen za krivično djelo protiv službene ili druge dužnosti ili djelo korupcije, ili djelo koje ga čini nedostojnim za rad u ustanovi socijalne zaštite,
-
da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak za krivična djela iz prethodne alineje.
2. Posebni uslovi:
Za radno mjesto Interni revizor predviđeni su sljedeći uslovi:
-
VSS, Ekonomski ili Pravni fakultet – diplomirani ekonomista ili završen I ciklus po Bolonjskom procesu (300 ECTS bodova), diplomirani pravnik ili završen I ciklus po Bolonjskom procesu (240 ECTS bodova);
-
certifikat internog revizora za javni sektor u Federaciji BiH izdat od strane Federalnog ministarstva finansija;
-
radno iskustvo: 5 godina nakon sticanja tražene stručne spreme, od čega minimalno 3 godine na nekim od sljedećih poslova: poslovima revizije, poslovima interne revizije, poslovima budžetiranja u javnom sektoru, finansijsko–računovodstvenim poslovima;
-
poznavanje rada na računaru.
Za radno mjesto Referent zaštite na radu predviđeni su sljedeći uslovi:
-
VSS – VII stepen ili visoko obrazovanje I ciklusa Bolonjskog sistema studiranja (najmanje 180, odnosno 240 ECTS bodova) iz grupacije tehničkih, medicinskih ili prirodnih nauka;
-
radno iskustvo: 2 godine;
-
položen stručni ispit za obavljanje poslova radnika zaštite na radu;
-
poznavanje rada na računaru.
Za radno mjesto Službenik za javne nabavke / pravnik predviđeni su sljedeći posebni uslovi:
-
VSS, Pravni fakultet – diplomirani pravnik ili završen I ciklus po Bolonjskom procesu (240 ECTS bodova);
-
1 godina radnog iskustva na poslovima javnih nabavki nakon sticanja tražene stručne spreme;
-
certifikat o poznavanju javnih nabavki;
-
dokaz o kontinuiranoj obuci za službenika za javne nabavke;
-
poznavanje rada na računaru;
-
poznavanje jednog stranog jezika;
-
dobre komunikacijske sposobnosti i smisao za timski rad.
3. Opis poslova:
Za poziciju broj 1 – Interni revizor
Priprema pravilnik o internoj reviziji, priprema godišnji plan interne revizije na osnovu procjene rizika i, nakon što ga odobri direktor Ustanove, osigurava njegovu adekvatnu implementaciju i nadzor nad njegovim izvršenjem; organizuje i koordinira aktivnosti interne revizije i nadzor nad njihovim izvršenjem; priprema godišnji izvještaj o aktivnostima interne revizije; sarađuje sa Uredom za reviziju institucija FBiH u razmjeni izvještaja, dokumentacije i mišljenja; po potrebi inicira angažovanje eksternih eksperata; osigurava efikasno korištenje resursa dodijeljenih za izvršenje funkcije interne revizije; informiše rukovodioca revidirane organizacione jedinice o početku revizije uz prezentaciju pisanog ovlaštenja; proučava dokumentaciju i uslove značajne za formulisanje objektivnog mišljenja; obrazlaže nalaze objektivno i istinito u pisanoj formi uz priložene dokaze; informiše direktora Ustanove ako se za vrijeme obavljanja revizije pojavi sumnja na nepravilnosti ili prevare; sačinjava nacrt revizorskog izvještaja i razmatra ga sa rukovodiocima revidirane organizacione jedinice; uključuje u završni revizorski izvještaj sva mišljenja revidiranog subjekta; dostavlja nacrt i konačni revizorski izvještaj direktoru Ustanove; u slučaju sukoba interesa u vezi sa revizijom odmah informiše direktora Ustanove; vraća sve originalne dokumente nakon završene revizije; čuva sve radne zabilješke nastale u vrijeme obavljanja interne revizije; obavlja i druge aktivnosti u skladu sa zakonom i podzakonskim propisima koji regulišu oblast interne revizije.
Za poziciju broj 2 – Referent zaštite na radu
Učestvuje u izradi akta o procjeni rizika; izrađuje prijedlog internog akta o zaštiti na radu; izrađuje plan i program mjera zaštite na radu; vrši unutrašnji nadzor nad primjenom mjera zaštite na radu; pruža stručnu pomoć poslodavcu u provođenju i unapređenju sigurnosti i zaštite zdravlja na radu; izrađuje uputstva za siguran rad; prati i organizuje periodične preglede sredstava za rad, sredstava i opreme lične zaštite; planira, sačinjava potrebe i učestvuje u postupku nabavke opreme lične zaštite; prati i organizuje periodične preglede hemijskih, fizičkih i bioloških štetnosti i mikroklime u radnoj okolini; priprema i organizuje osposobljavanje radnika za siguran rad; prati stanje i izvještava poslodavca o povredama na radu, profesionalnim oboljenjima i bolestima u vezi s radom; analizira uzroke povreda na radu i profesionalnih oboljenja u saradnji sa ovlaštenim doktorom specijalistom medicine rada i predlaže mjere za unapređenje sigurnosti i zaštite zdravlja na radu; prati, predlaže i učestvuje u organizovanju periodičnih ljekarskih pregleda radnika koji rade na poslovima s povećanim rizikom te analizira izvještaje o obavljenim periodičnim ljekarskim pregledima; savjetuje poslodavca u pogledu izbora i nabavke opreme i tehnološkog procesa rada; sarađuje sa poslodavcem prilikom planiranja izgradnje i rekonstrukcije objekata namijenjenih za rad; sarađuje sa nadležnom inspekcijom rada i drugim ustanovama koje se bave sigurnošću i zaštitom na radu; sarađuje sa sindikatom, vijećem zaposlenika i povjerenikom za zaštitu na radu u skladu sa zakonom; prikuplja podatke, statistički ih obrađuje, analizira i piše izvještaje te vodi sve propisane evidencije iz oblasti zaštite na radu; jednom godišnje, a po potrebi i više puta, dostavlja na razmatranje direktoru Ustanove izvještaj o stanju zaštite na radu; podnosi prijave za pokretanje postupka zbog povreda radne obaveze usljed nepridržavanja propisanih mjera zaštite na radu; obavještava inspekciju rada o izvršenju njihovih rješenja, o svakoj težoj povredi, kolektivnoj nesreći, smrtnom slučaju, profesionalnim oboljenjima, kao i o svakoj pojavi koja bi mogla ugroziti život radnika na radu; prati propise iz oblasti zaštite na radu; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Službe.
Za poziciju broj 3 – Službenik za javne nabavke / pravnik
Obavlja poslove službenika za javne nabavke koji uključuju: objedinjavanje potreba ugovornog organa i izradu godišnjeg plana javnih nabavki; koordinaciju svih aktivnosti vezanih za planiranje nabavki u ugovornom organu; provođenje analiza internih zahtjeva i utvrđivanje potreba za nabavkom; istraživanje tržišta; učešće i koordinaciju u pripremi tenderske dokumentacije; učešće u svojstvu člana u komisiji za javne nabavke; pomoć komisiji za javne nabavke pri korespondenciji sa ponuđačima; dostavljanje tenderske dokumentacije na način propisan za konkretni postupak javne nabavke; učešće u pripremi pojašnjenja tenderske dokumentacije; pripremu i pomoć u radu komisije za javne nabavke; pripremu i izradu odluka i ugovora u formi propisanoj zakonom; pripremu odgovora po pravnim lijekovima nakon što komisija za javne nabavke dostavi izjašnjenje; koordinaciju svih aktivnosti vezanih za praćenje i implementaciju ugovora koje je sklopio ugovorni organ; te obavljanje drugih poslovnih zadataka vezanih za provođenje postupka javnih nabavki.
Po nalogu direktora Ustanove obavlja i poslove pravnika: prati zakonske propise; izrađuje nacrte i prijedloge općih akata Ustanove i usklađuje ih sa novim zakonskim propisima; formuliše tekstove odluka, rješenja i drugih akata; definiše ugovore koji se zaključuju kao rezultat provedenog postupka javnih nabavki; obavlja i druge srodne poslove po ukazanoj potrebi i nalogu direktora.
4. Potrebni dokumenti (originali ili ovjerene kopije):
Kandidati su obavezni, uz potpisanu prijavu sa kratkom biografijom, adresom, kontakt telefonom i obavezno naznačenom e-mail adresom, dostaviti tražene dokumente (u originalu ili ovjerenoj kopiji) o ispunjavanju općih i posebnih uslova, s tim da ovjerene kopije dokumenata nemaju ograničen rok važenja, pod uslovom da ni dokumenti čije su kopije ovjerene nemaju naznačen (preciziran) rok važenja.
Za poziciju pod rednim brojem 1:
-
univerzitetsku diplomu (nostrifikovanu/priznatu diplomu, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 06.04.1992. godine); ukoliko kandidat iz određenih razloga ne posjeduje univerzitetsku diplomu, može dostaviti uvjerenje o diplomiranju, koje ne može biti starije od jedne godine od dana sticanja tražene stručne spreme;
-
certifikat internog revizora za javni sektor u FBiH izdat od strane Federalnog ministarstva finansija;
-
uvjerenje/potvrdu poslodavca o dužini radnog iskustva nakon sticanja potrebne stručne spreme sa nazivom radnih mjesta (radna knjižica/kopija, potvrda nadležnog PIO/MIO osiguranja o ostvarenome radnom stažu, ugovor o radu/volontiranju/djelu ne mogu poslužiti kao relevantan dokaz o radnom iskustvu);
-
certifikat o poznavanju rada na računaru – kao dokaz o poznavanju rada na računaru kandidati dostavljaju uvjerenje/certifikat/potvrdu škola ili drugih institucija koje se bave obučavanjem rada na računaru, ili uvjerenje o prepisu ocjena izdato od visokoškolske ustanove (ocjene o poznavanju rada na računaru iz osnovne i/ili srednje škole neće se smatrati dokazom o poznavanju rada na računaru);
-
uvjerenje o državljanstvu, ne starije od 6 mjeseci od dana izdavanja od strane nadležnog organa;
-
izabrani kandidat je dužan, prije zaključenja ugovora o radu, dostaviti uvjerenje suda da nije osuđivan i uvjerenje tužilaštva da se protiv njega ne vodi krivični postupak, ne starija od 3 mjeseca;
-
izabrani kandidat je dužan, prije zaključenja ugovora o radu, dostaviti uvjerenje da je fizički i psihički sposoban za vršenje poslova radnog mjesta.
Za poziciju pod rednim brojem 2:
-
univerzitetsku diplomu (nostrifikovanu/priznatu diplomu, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 06.04.1992. godine); ukoliko kandidat iz određenih razloga ne posjeduje univerzitetsku diplomu, može dostaviti uvjerenje o diplomiranju, koje ne može biti starije od jedne godine od dana sticanja tražene stručne spreme;
-
uvjerenje/potvrdu poslodavca o dužini radnog iskustva nakon sticanja potrebne stručne spreme sa nazivom radnih mjesta (radna knjižica/kopija, potvrda nadležnog PIO/MIO osiguranja o ostvarenome radnom stažu, ugovor o radu/volontiranju/djelu ne mogu poslužiti kao relevantan dokaz o radnom iskustvu);
-
uvjerenje o položenom stručnom ispitu za obavljanje poslova radnika zaštite na radu, izdato od strane Federalnog ministarstva rada i socijalne politike;
-
certifikat o poznavanju rada na računaru – kao dokaz o poznavanju rada na računaru kandidati dostavljaju uvjerenje/certifikat/potvrdu škola ili drugih institucija koje se bave obučavanjem rada na računaru, ili uvjerenje o prepisu ocjena izdato od visokoškolske ustanove (ocjene o poznavanju rada na računaru iz osnovne i/ili srednje škole neće se smatrati dokazom o poznavanju rada na računaru);
-
uvjerenje o državljanstvu, ne starije od 6 mjeseci od dana izdavanja od strane nadležnog organa;
-
izabrani kandidat je dužan, prije zaključenja ugovora o radu, dostaviti uvjerenje suda da nije osuđivan i uvjerenje tužilaštva da se protiv njega ne vodi krivični postupak, ne starija od 3 mjeseca;
-
izabrani kandidat je dužan, prije zaključenja ugovora o radu, dostaviti uvjerenje da je fizički i psihički sposoban za vršenje poslova radnog mjesta.
Za poziciju pod rednim brojem 3:
-
univerzitetsku diplomu (nostrifikovanu/priznatu diplomu, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 06.04.1992. godine); ukoliko kandidat iz određenih razloga ne posjeduje univerzitetsku diplomu, može dostaviti uvjerenje o diplomiranju, koje ne može biti starije od jedne godine od dana sticanja tražene stručne spreme;
-
uvjerenje/potvrdu poslodavca o dužini radnog iskustva nakon sticanja potrebne stručne spreme na poslovima javnih nabavki (radna knjižica/kopija, potvrda nadležnog PIO/MIO osiguranja o ostvarenome radnom stažu, ugovor o radu/volontiranju/djelu ne mogu poslužiti kao relevantan dokaz o radnom iskustvu);
-
kao dokaz o poznavanju javnih nabavki kandidat dostavlja certifikat o poznavanju javnih nabavki;
-
kao dokaz kontinuirane obuke za službenika za javne nabavke kandidat dostavlja potvrdu/certifikat o usavršavanju u oblasti javnih nabavki;
-
dokaz o poznavanju jednog stranog jezika – kao dokaz kandidati dostavljaju uvjerenje/certifikat/potvrdu škola ili drugih institucija koje se bave obučavanjem stranih jezika, ili uvjerenje o prepisu ocjena izdato od visokoškolske ustanove (ocjene stranog jezika iz osnovne i/ili srednje škole neće se smatrati dokazom o poznavanju stranog jezika);
-
certifikat o poznavanju rada na računaru – kao dokaz o poznavanju rada na računaru kandidati dostavljaju uvjerenje/certifikat/potvrdu škola ili drugih institucija koje se bave obučavanjem rada na računaru, ili uvjerenje o prepisu ocjena izdato od visokoškolske ustanove (ocjene o poznavanju rada na računaru iz osnovne i/ili srednje škole neće se smatrati dokazom o poznavanju rada na računaru);
-
dobre komunikacijske sposobnosti i smisao za timski rad Komisija će procjenjivati kroz usmeni dio ispita;
-
uvjerenje o državljanstvu, ne starije od 6 mjeseci od dana izdavanja od strane nadležnog organa;
-
izabrani kandidat je dužan, prije zaključenja ugovora o radu, dostaviti uvjerenje suda da nije osuđivan i uvjerenje tužilaštva da se protiv njega ne vodi krivični postupak, ne starija od 3 mjeseca;
-
izabrani kandidat je dužan, prije zaključenja ugovora o radu, dostaviti uvjerenje da je fizički i psihički sposoban za vršenje poslova radnog mjesta.
Prednost pri zapošljavanju, pod jednakim uslovima, imaju kandidati koji ostvaruju prava u skladu sa Zakonom o pravima boraca i članova njihovih porodica, Zakonom o pravima demobilisanih boraca i članova njihovih porodica i Zakonom o posebnim pravima dobitnika ratnih priznanja i odlikovanja i članova njihovih porodica, uz obavezu pozivanja na poseban zakon. Prednost pri zapošljavanju kandidati dokazuju odgovarajućim dokumentima nadležne institucije (potvrda, uvjerenje i sl.) koje prilažu prilikom prijave na javni oglas, pozivajući se na poseban zakon prema kojem imaju prednost.
5. Način podnošenja prijave:
Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu:
Ustanova za socijalno zbrinjavanje i zdravstvenu njegu „Drin“
Drin br. 6, 71270 Fojnica
sa naznakom:
„NE OTVARAJ – PRIJAVA NA JAVNI OGLAS za prijem u radni odnos za poziciju pod rednim brojem ___ – naziv radnog mjesta –“.
Prijave se dostavljaju preporučenom poštom.
Neblagovremene, neuredne ili nepotpune prijave neće se uzeti u razmatranje.
Blagovremenom prijavom smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u javnom oglasu. Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih i posebnih uslova naznačenih u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Javni oglas ostaje otvoren osam (8) dana od dana objavljivanja u dnevnom listu „Oslobođenje“ i biće objavljen na web stranici www.drin.ba.
Komisija za provođenje javnog oglasa o terminu održavanja pismenog i usmenog dijela ispita obavijestiće kandidate pismenim putem na adresu kandidata, odnosno na e-mail adresu ukoliko je ista navedena u prijavi, najmanje pet dana prije održavanja ispita.
Lista propisa iz oblasti iz kojih će se polagati pismeni i usmeni ispit biće objavljena na web stranici Ustanove (www.drin.ba) po objavi javnog oglasa.
Dostavljena dokumentacija ne vraća se kandidatima.
Vijesti iz Fojnice i okoline