fbpx
Petak , 27 Decembra 2024

U saobraćajnim nesrećama u BiH poginulo 28.000 ljudi, to je jedan grad!

Na putevima u BiH za četiri godine, od 2017. do 2020., desilo se više od 138.500 saobraćajnih nesreća, u kojima je poginulo ili povrijeđeno više od 28.000 ljudi. Ove cifre dovoljno govore o tome da vlasti u BiH trebaju hitno reagirati i na sve načine, uvažavajući i stavove stručnjaka, pokušati smanjiti broj saobraćajnih nesreća i zaustaviti stradanja.

Izgubljena mladost

Sigurnost saobraćaja u BiH bila je tema na posljednjoj sjednici Predstavničkog doma Parlamentarne skupštine BiH. Zastupnica SBB-a u najvišem državnom zakonodavnom tijelu dr. Edita Đapo na posljednjoj je sjednici tematizirala rad Vijeća za sigurnost saobraćaja BiH, koje je formirano 2019. godine, upitavši resornog ministra Vojina Mitrovića, šta je Vijeće za sigurnost saobraćaja uradilo u prethodnom periodu i šta je u planu istog kako bi se poboljšalo stanje sigurnosti cestovnog saobraćaja?

– Naša država, nažalost, na začelju je Evrope po stanju u oblasti sigurnosti saobraćaja, sa jako velikom stopom smrtno stradalih u cestovnom saobraćaju. To govore i činjenice da smo mi za četiri godine imali više od 28.000 poginulih i stradalih. Da bi ljudi shvatili o kojoj cifri se radi, reći ću vam da, na primjer, općina Vitez ima nešto manje od 26.000 stanovnika. Dakle, mi smo za četiri godine u saobraćajnim nesrećama izgubili ili je povrijeđeno više ljudi nego što je po popisu iz 2013. živjelo u Vitezu – naglasila je Đapo.

Najbolji modaliteti

To su poražavajući podaci, zbog kojih nadležni, bez obzira na sve, pa i na naše komplicirani politički sistem, moraju reagirati.

– Resorni ministar odgovorio je na moje pitanje, ali nažalost, pogrešno ga je protumačio. Mi vidimo šta nam se svakodnevno dešava na ulicama, svaki dan čitamo o nesrećama i mislim da nema mjesta nikakvim sujetama niti prebacivanju odgovornosti. Svi nivoi vlasti u BiH moraju poduzeti apsolutno sve moguće mjere da zaustavimo stradanje naše mladosti. Vijeće za sigurnost saobraćaja na državnom nivou treba da preuzme koordinaciju svih nižih nivoa i da se nađu najbolji modaliteti za povećanje sigurnosti u saobraćaju, naravno poštujući sve preporuke struke – rekla je Đapo. za Avaz

 

Pročitajte i ovo

Zašto su Leanne i Al ostavili sve iza sebe i izabrali Bosnu i Hercegovinu za svoj dom?

Zašto je bračni par iz Manchestera odlučio da se trajno nastani u Blagaju nakon što …