fbpx
Četvrtak , 26 Decembra 2024

Virtual office – njegove prednosti i zašto nam je potreban?

Virtual office pruža kompanijama fizičku adresu i usluge koje su u sklopu kancelarije, ali bez dodatnih troškova i administrativnog osoblja? Kako bez dodatnih troškova?
S virtualnom kancelarijom, možete raditi s bilo kojeg mjesta, ali i dalje imate stvari poput usluge primanja pošte, sale za sastanke i video konferencije, super brzi internet i printer.

Virtual office je posebno popularan kod startupa i malih kompanija koji žele smanjiti svoje troškove. Korištenje virtual office na mjesečnom nivou varira između 150 i 200 KM na nekoj od atraktivnih lokacija. Da li je atraktivna lokacija važna u poslovanju? Itekako!
Obzirom da ćete koristiti salu za sastanke, nije isto kada klijenta ugostite u samom centru grada i na periferiji.

Važno je napomenuti da korištenjem virtualne kancelarije ostavljate mogućnost zaposlenja dodatnih osoba i time dodatno možete unaprijediti svoje poslovanje.

Virtual office takođe može dovesti do veće produktivnost, jer oslobađaju radnike od administrativnih poslova, kao i putovanja na posao.
Svaki zaposleni može raditi sa bilo koje lokacije, a vlasnik kompanije nije ograničen na zapošljavanje radnika koji žive u istom gradu.

Obzirom da sve više ljudi odlučuje na remote rad, prednosti virtual office-a su odmah uočljive. Benefiti su dvostruki. 

Prvo, mjesečni trošak virtualne kancelarije daleko je manji od cijene poslovnog prostora. Nema dodatnih troškova za održavanje, niti potrebe za dodatnim osobljem. Virtualni office može se plaćati na mjesečnom nivou, tako da postoji mogućnost upgrade na coworking prostor ukoliko se vaš posao unaprijedi.

Drugo, virtual office pruža usluge primanja pošte i korištenje sale za sastanke. Upravo iz tog razloga se mala kompanija može činiti itekako većom i ozbiljnijom. Ponekad adresa poslovanja može biti presudan faktor da upravo vas klijent odabere.

Praktičnosti 

Usluge virtualne kancelarije u pravilu se mogu koristiti na mjesečnom nivou. Razmislite o tome koje će vam usluge sve trebati i odaberite HUB koji će moći sve to ponuditi, jer će vam lakše biti za upravljanje ostalim stvarima. Ukoliko želite najviše koristiti salu za sastanke, prvo posjetite lokaciju i razmislite kakav će dojam ostaviti na vaše klijente kada se pojave na sastanku.

 

Ukoliko je veliki znak ispred na kojem piše „iznajmljivanje kancelarija“ ili „iznajmljivanje sale za sastanke“ definitivno neće ostaviti dobar dojam – idealna opcija je diskretna, brendirana zgrada na dobroj lokaciji. 

Stvari koje treba uzeti u obzir

Neke su usluge virtual office-a puno bolje od ostalih, stoga se obavezno prije kupovine detaljno raspitajte. Cijena ne bi trebala biti najvažniji faktor u donošenju vaše odluke. 

Savjet za kraj

Ne vežite se dugim ugovor, čak i ako vam ponude dobar popust – cijela stvar oko virtual office-a je da su oni fleksibilna opcija i da će se vaše potrebe vjerovatno mijenjati s rastom vašeg poslovanja. Vjerovatno ćete preseliti u veći office, a možda će se roditi i nove biznis ideje.

Pročitajte i ovo

Zašto su Leanne i Al ostavili sve iza sebe i izabrali Bosnu i Hercegovinu za svoj dom?

Zašto je bračni par iz Manchestera odlučio da se trajno nastani u Blagaju nakon što …