fbpx
Nedjelja , 24 Novembra 2024

“Fojnica prijevoz” se pojačao sa trećim Neoplan Citylinerom

Fojnici smo uvijek rado viđeni gosti posljednih godina, a tako je bilo i krajem 2019. godine kada smo posjetili kompaniju Fojnicu prijevoz, a povod je bio i više nego dobar – nabavka još jednog autobusa, još jednog Neoplana.

Pri posljednoj posjeti padala je kiša, a sada nas je dočekao snijeg. To ipak nije pokvarilo raspoloženje ni nas ni našeg domaćina direktora kompanije Davora Bošnjaka. Snijeg smo iskoristili da napravimo malo neoubičajene slike za fotogaleriju, od onih standardnih kojih radimo i koje će vam se, nadamo, svidjeti.

Neoplan Cityliner u redovima ove kompanije. Tri Citylinera, tri vrhunska autobusa – respektabilan podatak kojim se ne mogu pohvaliti mnoge firme u Bosni i Hercegovini, ali može porodična firma iz Fojnice. “Drugi Cityliner koji je stigao prošle godine u plavoj boji naišao je na dobar prijem kod agencija i partnera, tako da kada nam se ukazala prilika da kupimo još jedan Neoplan Cityliner koji je također bio plave boje, nismo je propustili. Zapravo, toliko nam se svidjelo da ćemo i prvi nabavljeni Cityliner bijele boje do proljeća i početka sezone uniformisati u plavu boju, pa ćemo imati tri Neoplana, tri Citylinera u plavoj boji i to će biti naš zaštiti znak u ovoj godini i narednom periodu”, započeo je razgovor za naš portal gospodin Bošnjak.

Novi “plavušan” je 2009. godina i na satu oko 455.000 km. Na prvi pogled vidi se da se radi o izuzetno dobrom očuvanom primjerku koji upravo zbog plave boje dobija dodatno na atraktivnosti. Opremljen je MAN motorom snage 440 konjskih snaga i koji ispunjava Euro 4 normu u kombinaciji sa ZF AS Tronic automatskim mjenjačem od 12 brzina. “Već imamo dosta iskustva sa MAN motorima preko raznih vozila koja su bila u našoj floti. Također, u zadnjih par godina imamo iskustva i u održavanju Neoplanovih autobusa, pa je sve to olakšalo odluku u nabavci ovog novog autobusa”, dodao je Bošnjak. Kada govorimo o vanjskom izgledu, vrijedi istaći i fabričke xenon farove uz nezaobilazne Neoplanove hromirane natpise i legendardni “Cityliner” znak te kameru na zadnjem dijelu za vožnju unazad.

Zanimljivo je da je vozilo kupljeno u Francuskoj gdje je obavljalo školski prevoz i bilo je registrovano na 55+1+1 sjedišta. Zbog toga je vozilo i prešlo relativno malu kilometražu i ima odlučnu sačuvanu unutrašnjost. Ipak, rukovodstvo kompanije je odlučilo smanjiti taj broj na 49+1+1 sjedišta. U obilasku vozila nismo se mogli odlučiti da li se radi o braon ili crvenim sjedištima (prema slikama, procjenite i vi sami 🙂 ). Ono što je sigurno jeste da se radi o Kiel turističkim sjedištima sa opcijom obaranja naslona i izvlačenja dvojki prema hodniku za još bolji komfor kao i preklopne stoliće, naslonjače za noge, sigurnosne pojaseve i naslone za ruke na preklop. Radi se o izuzetno udobnim i komfornim sjedištima u kombinaciji tkanine i kože, sa duplim prošivanjem.

Vozaču će osim spomenute kamere za vožnju unazad, na raspolaganju za što udobniju i sigurniju vožnju na raspolaganju biti i multifunkcionalni volan, retarder, tempomat, navigacija te kabina za odmoru iza drugih vrata. S druge strane, putnici će tokom putovanja moći koristiti frižider, toalet, klima urađaj, sistem grijanja te vrhunsku Bosch audio/video opremu uz dva LCD monitora.

O tome kakva je bila 2019. godina i kakvi su planovi u ovoj, gospodin Bošnjak nam je rekao: “Prošla godina je bila zaista odlična na svim poljima. Došlo je do povećanja obima posla na svim poljima, a na vanrednom pogotovo. Drago nam je podijeliti i informaciju da posljednih par godina konstantno podižemo obim posla, o čemu govori i situacija sa nabavkom turističkih vozila. Nadamo se da će i ova 2020. godina biti takva. Svi ugovori sa agencijama sa kojim smo radili prošle godine su obnovljeni, a pregovaramo i sa novim partnerima.”

Naravno zanimalo nas je i da li se nešto planira nabaviti još kako bi se sezona dočekala u još proširenom izdanju, na što smo dobili odgovor: “Za proljeće se spremaju još minimalno tri prinove. Dolaze nam dvije Temse Safari RD, 2007 godina sa MANovim motorima, a poslije njih ćemo u rad pustiti i Mercedes Sprinter 516 koji je 2016. godina i koji će imati 20 sjedišta. To je planirano za prvu polovinu godine, a šta će se desiti dalje ovisi od rezultata i potražnje, mada u nekim daleskosežnim planovima imamo u vidu i jedan Euro 6 autobus…”, završio je gospodin Bošnjak.

Bhbus.ba

Pročitajte i ovo

Klub 62 u Ostružnici: Centar zabave i druženja za sve generacije

Već godinu dana, Klub 62, smješten u Ostružnici, predstavlja omiljeno odredište za ljubitelje bilijara, pikada …