MS&Wood, bosanskohercegovački je brend svjetskog kalibra koji i u vremenu velikih izazova uspješno realizuje svoje projekte.
Trenutno su aktuelne velike investicije kada su proizvodni pogoni ove kompanije u pitanju, potvrdio je to za Akta.ba Ajdin Softić, jedan od članova menadžmenta.
“Trenutno su aktuelne velike investicije kada su naši proizvodni pogoni u pitanju. Prije svega to se odnosi na automatizaciju i modernizaciju mašina i pogona zbog naglog porasta prodaje i proizvodnje sa našim najvećim partnerom IKEA-om”, kazao je Softić.
Zbog velikog porasta kapaciteta njihovog glavnog partnera IKEA-e i glavnog brenda MS&Wooda, dio proizvodnje kompanija je prebacila u nove proizvodne pogone u Hrasnicu u krug nekadašnje fabrike FAMOS.
“Kako bi rasteretili proizvodnju u Fojnici ovaj dio je prebačen u Hrasnicu u nove pogone. U skladu sa tim osnovana je i nova fabrika pod nazivom APTA Furniture. MS&Wood je sada samo fabrika koja se bavi masovnom proizvodnjom velikih serija prije sevega za IKEA-u i još neke svjetske brendove”, govori Softić.
Softić govori da je početkom ove godine kompanija otvorila dodatnih 2000 kvadrata u pogonu u Fojnici, koji je sada opremljen novim i modernim tehnološkim rješenjima i mašinama koji ubrazvaju procese rada. Tu se nalazi i dodatnih 2000 kvadrata magacinskog prostora, a sve je ovo rezultiralo i novim zaposlenjima.
Do kraja godine planiraju nove investicije.
“Planiramo u ovoj godini realizirati novu investiciju a riječ je o solarnim panelima koje planiramo postaviti na naše objekte. Jako je važno govoriti o očuvanju okoliša i korištenju obnovljivih izvora energije. Vođeni time i mi se planiramo više okrenuti korištenju prirodne energije kako bi smanjili zavisnost od fosilnih goriva”, kaže Softić.
Ni za ovu kompaniju poslovanje u današnjem vremenu nije lako. Jedan od glavnih izazova sa kojim se susreću u ovom tzv. postocorona vremenu Softić navodi problem supply chain i nemogućnost poštivanja rokova njihovih dobavljača za isporuke sirovina koje koriste u proizvodnji. Jedan od izazova je kako kaže i drastično povćanje cijena repromaterijala i sirovina koje su im neophodne u procesima rada.
Kada su projekti u pitanju jedan od većih na koje se ova kompanija ponosi jeste i onaj koji se odnosi na zapošljavanje novih kadrova, prvenstveno mladih.
“Do sada smo zapošljavali 300 do 360 zaposlenika, sada se taj broj popeo na više od 400 zaposlenih. 60 posto zaposlenika unutar proizvodnih pogona MS&Wood čine žene. Prvi smo u SBK pokrenuli proces dualnog obrazovanja kroz koji naša kompanija nudi stipendije za sve učenike srednje Tehničke drvno – prerađivačke škole u Fojnice i praktični rad u sklopu fabrike. To je projekat na koji smo posebno ponosni i koji sa zadovoljstvom ističemo”, kaže Softić.
Podsjećamo, MS&Wood je regionalni lider u proizvodnji namještaja. Raspon njegovog asortimana seže od namještaja za svjetskog giganta firmu IKEA do dizajniranog visoko-luksuznog namještaja za vlastiti brand. Kompanija je sa novom upravom na čelu usvojila viziju ambicioznog razvoja i rasta poslovanja. Postojeći proizvodni asortiman se planira obogatiti dodatnim segmentima visoko-kvalitetnog namještaja.
I.R./ akta.ba