fbpx
Petak , 22 Novembra 2024

Opština Fojnica u posebnom režimu rada zbog opasnosti širenja korona virusa

U skladu sa naredbama Kriznog štaba Federacije BiH i Kriznog štaba Ministarstva zdravstva SBK Općina Fojnica obavještava javnost o radu službi, dok traje opasnost od širenja zaraze koronavirusa na način da:

  1. Za stranke koje ulaze u prostor Općine na ulazu je postavljeno dezinfekciono sredstvo te su iste obavezne izvršiti dezinfekciju ruku prije ulaska u objekat i predaje podnesaka.
  2. Sve stranke koje traže uslugu u Općini Fojnica će ulaziti pojedinačno na šaltere.
  3. Radno vrijeme matičara, ovjere dokumenata, protokola i blagajne za sada ostaje nepromjenjeno, do 15 i 30 sati.
  4. Zabranjeno je kretanje stranaka po objektu, osim ulaska u šalter salu.
  5. Terenski rad službenika Općine Fojnica će biti prilagođen mjerama hitnosti i nužnosti i biće reduciran u vremenu rizika od širenja zaraze.
  6. Sva građanska vjenčanja koja se održavaju u objektima općine u periodu od 16.03 do 30.03.2020. godine, obavljat će se na način što će se na vjenčanjima omogućiti prisustvo samo budućih bračnih partnera i svjedoka.
  7. Uposleni u šalter salama će koristiti zaštitne rukavice i maske, po potrebi.
  8. Objekat će se higijenski održavati posebnim režimom, koji uključuje dodatna sredstva za dezinfekciju, i učestalije čišćenje podova i radnih površina.
  9. Ulazak u prostor Općine osim u hitnim i prioritetnim slučajevima svesti na minimum, a stranke se mogu informisati putem telefona službi i to:

Služba za opću upravu, stambeno – komunalne djelatnosti i socijalnu zaštitu – 030 547 710

Služba za urbanizam, katastar, građenje i imovinsko -pravne poslove – 030 547 736

Služba za privredu, finansije i budžet – 030 547 733

Služba za civilnu zaštitu i inspekciji nadzor – 030 547 720

Centrala – 030 547 700

Pročitajte i ovo

Sebija Izetbegović: Mi smo im ostavili 68 miliona KM, za samo 9 mjeseci oni su već dužni 6

Nakon gostovanja oglasila se i bivša direktorica KCUS-a dr. Sebija Izetbegović. “Imao je KCUS pošteni menadžment. Bio …