fbpx
Četvrtak , 25 Aprila 2024

Ljepša strana BiH: Mladi bračni par proizvodi visokokvalitetne ručno rađene cipele!

Kreativni dvojac Ana i Bojan Mandura stvaraju kvalitetne proizvode iz Bosne i Hercegovine – ručno rađene cipele za žene i muškarce

Mladi bračni par Ana i Bojan Mandura iz Žepča, nakon skoro 10 godina provedenih u inozemstvu, odlučio se na povratak i pokretanje vlastitog biznisa u Bosni i Hercegovini. Prije četiri godine ljubav prema dizajnu i cipelama pretvorili su u predivnu kolekciju Lovidovi (ženskog brenda) i Kuvet (muškog brenda) cipela, piše sarajevsko Oslobođenje.

Kuvet i Lovidovi

Ovaj kreativni dvojac stvara kvalitetne proizvode iz Bosne i Hercegovine, a kako navode, posao s cipelama je poprilično kompleksan i kapitalno intenzivan, ali upornim radom sigurno se može stvoriti prvi veliki brend cipela iz Bosne i Hercegovine koji je i internacionalno zastupljen i prepoznat.

Rađene cipele mladih Žepčaka imaju specifične nazive, a kako kažu, naziv je usklađen s proizvodom.

  • Naziv Kuvet je stari turcizam koji se koristio na našim prostorima, a označava snagu i izdržljivost, dok je naziv Lovidovi žargonska igra riječi koja u prijevodu znači dijeli svoju ljubav, jer ljubav i pažnja uložene u detalje i jesu najvažnije komponente naših cipelica, što ih i čini jedinstvenim – kaže Bojan Mandura. A ono što ih čini još posebnijima je i to da se dio od ostvarenog profita izdvaja u razne humanitarne projekte.

Lovidovi i Kuvet se izrađuju u Bosni i Hercegovini, dok se sami materijali nabavljaju dijelom iz BiH, ali najviše iz Italije, Austrije i Turske.

  • Sama izrada cipela ima jako dugu tradiciju u Bosni i Hercegovini, što se često zaboravlja zbog trenutne ekonomske situacije u zemlji. Zbog toga nam je posebno drago da promoviramo cipele s Made in BiH etiketom – ističu Ana i Bojan. Inspiraciju pronalaze u mnogo čemu, ali najbitnije je, kako kažu, da volite posao koji radite i onda se sve posloži samo od sebe.

Cipele se prodaju online, direktno krajnjim kupcima bez veleprodaje.

Priprema modela

  • Veoma nam je bitno stvarati direktnu interakciju s kupcima jer nam to omogućuje jasno komuniciranje vrijednosti koje zastupamo. Osim toga, direktni feedback o našim proizvodima i usluzi su nam jako bitni kako bismo konstantno mogli poboljšavati našu ponudu, ističu Ana i Bojan.

Pročitajte i ovo

Hadž će ove godine obaviti 14 Fojničana i Fojničanki

Nešto više od mjesec dana je ostalo do obavljanja 5. islamske dužnosti, hadždža. Sa fojničke …