Kreativni dvojac Ana i Bojan Mandura stvaraju kvalitetne proizvode iz Bosne i Hercegovine – ručno rađene cipele za žene i muškarce
Mladi bračni par Ana i Bojan Mandura iz Žepča, nakon skoro 10 godina provedenih u inozemstvu, odlučio se na povratak i pokretanje vlastitog biznisa u Bosni i Hercegovini. Prije četiri godine ljubav prema dizajnu i cipelama pretvorili su u predivnu kolekciju Lovidovi (ženskog brenda) i Kuvet (muškog brenda) cipela, piše sarajevsko Oslobođenje.
Kuvet i Lovidovi
Ovaj kreativni dvojac stvara kvalitetne proizvode iz Bosne i Hercegovine, a kako navode, posao s cipelama je poprilično kompleksan i kapitalno intenzivan, ali upornim radom sigurno se može stvoriti prvi veliki brend cipela iz Bosne i Hercegovine koji je i internacionalno zastupljen i prepoznat.
Rađene cipele mladih Žepčaka imaju specifične nazive, a kako kažu, naziv je usklađen s proizvodom.
- Naziv Kuvet je stari turcizam koji se koristio na našim prostorima, a označava snagu i izdržljivost, dok je naziv Lovidovi žargonska igra riječi koja u prijevodu znači dijeli svoju ljubav, jer ljubav i pažnja uložene u detalje i jesu najvažnije komponente naših cipelica, što ih i čini jedinstvenim – kaže Bojan Mandura. A ono što ih čini još posebnijima je i to da se dio od ostvarenog profita izdvaja u razne humanitarne projekte.
Lovidovi i Kuvet se izrađuju u Bosni i Hercegovini, dok se sami materijali nabavljaju dijelom iz BiH, ali najviše iz Italije, Austrije i Turske.
- Sama izrada cipela ima jako dugu tradiciju u Bosni i Hercegovini, što se često zaboravlja zbog trenutne ekonomske situacije u zemlji. Zbog toga nam je posebno drago da promoviramo cipele s Made in BiH etiketom – ističu Ana i Bojan. Inspiraciju pronalaze u mnogo čemu, ali najbitnije je, kako kažu, da volite posao koji radite i onda se sve posloži samo od sebe.
Cipele se prodaju online, direktno krajnjim kupcima bez veleprodaje.
Priprema modela
- Veoma nam je bitno stvarati direktnu interakciju s kupcima jer nam to omogućuje jasno komuniciranje vrijednosti koje zastupamo. Osim toga, direktni feedback o našim proizvodima i usluzi su nam jako bitni kako bismo konstantno mogli poboljšavati našu ponudu, ističu Ana i Bojan.