fbpx
Utorak , 13 Maja 2025

Ljepša strana BiH: Mladi bračni par proizvodi visokokvalitetne ručno rađene cipele!

Kreativni dvojac Ana i Bojan Mandura stvaraju kvalitetne proizvode iz Bosne i Hercegovine – ručno rađene cipele za žene i muškarce

Mladi bračni par Ana i Bojan Mandura iz Žepča, nakon skoro 10 godina provedenih u inozemstvu, odlučio se na povratak i pokretanje vlastitog biznisa u Bosni i Hercegovini. Prije četiri godine ljubav prema dizajnu i cipelama pretvorili su u predivnu kolekciju Lovidovi (ženskog brenda) i Kuvet (muškog brenda) cipela, piše sarajevsko Oslobođenje.

Kuvet i Lovidovi

Ovaj kreativni dvojac stvara kvalitetne proizvode iz Bosne i Hercegovine, a kako navode, posao s cipelama je poprilično kompleksan i kapitalno intenzivan, ali upornim radom sigurno se može stvoriti prvi veliki brend cipela iz Bosne i Hercegovine koji je i internacionalno zastupljen i prepoznat.

Rađene cipele mladih Žepčaka imaju specifične nazive, a kako kažu, naziv je usklađen s proizvodom.

  • Naziv Kuvet je stari turcizam koji se koristio na našim prostorima, a označava snagu i izdržljivost, dok je naziv Lovidovi žargonska igra riječi koja u prijevodu znači dijeli svoju ljubav, jer ljubav i pažnja uložene u detalje i jesu najvažnije komponente naših cipelica, što ih i čini jedinstvenim – kaže Bojan Mandura. A ono što ih čini još posebnijima je i to da se dio od ostvarenog profita izdvaja u razne humanitarne projekte.

Lovidovi i Kuvet se izrađuju u Bosni i Hercegovini, dok se sami materijali nabavljaju dijelom iz BiH, ali najviše iz Italije, Austrije i Turske.

  • Sama izrada cipela ima jako dugu tradiciju u Bosni i Hercegovini, što se često zaboravlja zbog trenutne ekonomske situacije u zemlji. Zbog toga nam je posebno drago da promoviramo cipele s Made in BiH etiketom – ističu Ana i Bojan. Inspiraciju pronalaze u mnogo čemu, ali najbitnije je, kako kažu, da volite posao koji radite i onda se sve posloži samo od sebe.

Cipele se prodaju online, direktno krajnjim kupcima bez veleprodaje.

Priprema modela

  • Veoma nam je bitno stvarati direktnu interakciju s kupcima jer nam to omogućuje jasno komuniciranje vrijednosti koje zastupamo. Osim toga, direktni feedback o našim proizvodima i usluzi su nam jako bitni kako bismo konstantno mogli poboljšavati našu ponudu, ističu Ana i Bojan.

Pročitajte i ovo

Konaković uputio protestnu notu Srbiji nakon što je srbijanski ministar sjedio prilikom intoniranja himne BiH

Ministar vanjskih poslova Elmedin Konaković uputio je protestnu notu Srbiji zbog ponašanja ministra odbrane Srbije …