Zbog velikog historijskog, ali i obrazovnog značaja Karađoz-begove medrese, uspješnih rezultata menadžmenta, profesora i učenika, BH Pošta odlučila je podržati rad i postojanje ove institucije. Tim povodom u promet je puštena poštanska marka iz oblasti kulturno-historijskog naslijeđa upravo sa motivom Karađoz-begove medrese u Mostaru. Riječ je o marki čiji je autor naš dizajner Abdulah Branković, marka je štampana u 100.000 primjeraka, nominalne vrijednosti 2 marke i 70 feninga.
Inače, Karađoz-begova medresa ove godine ispraća 373. odnosno 20. poslijeratnu generacije maturanata i maturantica.
Generalni direktor BH Pošte, Mirsad Mujić u svom obraćanju posebno je naglasio značaj Karađoz-begove medrese, ali i grada Mostara.
– U ovom gradu i u ovoj medresi glasoviti naš Mustafa Ejubović, kroz brojne listove svojih spisa od teorije o početku jezika do logike, dao je važnu lekciju o tome da svijet, i u njemu ovaj grad, imaju više od dvije strane i da se ne daju opisati u dvije riječi. Nisu ni savršeni ni prokleti, oni su ljudski. Ko se miri s tom logikom on je građanin Mostara i građanin Svijeta. Jer vidik je na kraju puni krug. Ko se ne okrene oko sebe vidi samo pola slike – naglasio je Mujić.
Čestitao je Medresi na uspjesima kojima ide u korak sa ovim vremenom.
– Medresa uspjesima nadoknađuje i one godine kada je silom bila zatvorena i kada je čekala da joj se učenici opet vrate i da joj se vrati otuđeni glas. Upravo onako kako je pjevao Fevzija Mostarca kojeg je preveo moj zemljak prof. Ćehajić – rekao je Mujić.
U sklopu promocije poštanske marke generalni direktor BH Pošte, Mirsad Mujić uručio je direktoru medrese Aidu Tabaku i muftiji mostarskom Salemu ef. Dedoviću tabak prvih štampanih primjeraka marke.
Prigodni pokloni uručeni su i predsjedniku skupštine Hercegovačko-nertvanskog kantona Šerifu Špagi te ministru ovog kantona, Rašidu Hadžoviću.